مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 20:052020-06-06سياسي

جوادی آملی: کسی نمی توانست آیت الله امینی را به بازی بگیرد


آیت الله عبدالله جوادی آملی در پیامی به مناسبت چهلمین روز ارتحال آیت الله ابراهیم امینی تاکید کرد: او مردی پخته و مجرب بود و نمی شد او را به بازی گرفت.

- آیت الله عبدالله جوادی آملی در پیامی به مناسبت چهلمین روز ارتحال آیت الله ابراهیم امینی تاکید کرد: او مردی پخته و مجرب بود و نمی شد او را به بازی گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله جوادی آملی در بخش نخست این پیام با بیان اینکه علت سختی فقدان آیت الله امینی این است که وی به همان اندازه که عظیم بود ناشناخته بود، گفت: او نه تنها به مقدار عظمتش شناخته نشد، به کمتر از آن هم شهرت نیافت.

وی علم، عدل و حضور اجتماعی سیاسی را شمّه ای از خصوصیات آیت الله امینی دانست و افزود:مرحوم آیت الله امینی همانند مردان بزرگ در صف مقدّم پرهیز از لغو و لهو بود، هیچ وقت نمی شد او را به بازی گرفت چه اینکه خود ایشان اهل بازی نبود.

قریب به یک قرن زندگی کردن لغو نداشتن، لهو نداشتن، بازی نداشتن؛ نه اهل بازی بود و نه می شد او را بازی گرفت، بسیار مرد جِدّ عمیق، پخته، خردمند و اندیشه ورز بود.

این مفسر قرآن در ادامه این پیام اظهار کرد: در بحث های علمی عمیق بود، در جلسات علمی و خصوصی علامه طباطبایی صاحب نظر بود، سؤالات عمیقی می کرد، توقّعات عمیقانه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوادی آملی: کسی نمی توانست آیت الله امینی را به بازی بگیرد

جوادی آملی: کسی نمی توانست آیت الله امینی را به بازی بگیرد