مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 19:252020-06-06سياسي

جهان بدون آمریکا در حال تحقق است/ مردم دنیا آمریکای بدون نقاب و روتوش را دید


نمانیده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آنچه در آمریکای دیروز و امروز مشاهده می‏ کنیم، چیزی نیست جز بروز و ظهور آموزه ‏های لیبرال دموکراسی غرب و این یعنی جهان بدون آمریکا در حال تحقق است.

- حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اعتراضات سیاهپوستان آمریکا را مورد تحلیل قرار داد و اظهار داشت: آمریکا کشوری است که پایه و مایه ‏اش براساس جنایت، غارت و خیانت، کشتار و استعمار بنا شده است.

امام جمعه تبریز افزود: بخش زیادی از ایالات متحده آمریکا سرزمین مادری سرخپوستان بی ‏پناهی است که یکصد میلیون از آنان برای تحقق سرزمین رویایی آمریکایی قربانی شدند و میلیون ها سیاه پوست در مسیر آفریقا تا آمریکا در قفس و تابوت، بند و زنجیر جان باختند تا خانه و کاشانه آمریکایی ‏ها شکل بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: برای ابرقدرتی آمریکا نیاز به جنگ ‏ها و آدمکشی های بیشتری بود.

جنگ جهانی اول و دوم با حدود 100میلیون کشته دیگر محصول تحقق این آرزو شد و بمباران ناکازاکی و هیروشیما و کشتار 300 هزار نفر، امضاء خونین بر طومار این جنایات بود.

وی با بیان اینکه تثبیت ابرقدرتی آمریکا نیاز به کشورگشایی و کشتارهای دیگر بود، اضافه کرد: از پایان جنگ دوم جهانی تاکنون بیش از 50 میلیون نفر در یکصد کشور و سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بدون آمریکا در حال تحقق است/ مردم دنیا آمریکای بدون نقاب و روتوش را دید

جهان بدون آمریکا در حال تحقق است/ مردم دنیا آمریکای بدون نقاب و روتوش را دید