مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 18:002020-06-06سياسي

خصوصی سازی واقعی، از الزامات جهش تولید است


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان این که خصوصی سازی واقعی از الزامات جهش تولید است، گفت: جهش تولید دارای سه الزام اساسی شامل امنیت سرمایه گذاری، - ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با بیان این که خصوصی سازی واقعی از الزامات جهش تولید است، گفت: جهش تولید دارای سه الزام اساسی شامل "امنیت سرمایه گذاری، خصوصی سازی واقعی و همچنین توجه به نقش بانک ها" است.

حجت الاسلام سید محمدرضا میر تاج الدینی عصر شنبه در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با اشاره به ضرورت جلوگیری از انحصاری شدن واردات، اظهار کرد: چرا عده ای باید بتوانند با ارز 4200 تومان کالاهای اساسی و نهاده های دامی را وارد کنند اما عده ای دیگر حتی با ارز آزاد نیز قادر به واردات نباشند؟.

وی با بیان این که بانک ها هم از عوامل عمده حمایت از تولید و هم از موانع تولید هستند، گفت: اگر بانک ها وارد بنگاه داری شوند به علت این که نقدینگی دارند، بخش خصوصی قادر به فعالیت قابل توجهی نخواهد بود.

وی بیان کرد: در خصوصی سازی باید دست همه باز باشد تا انحصار شکسته شود؛ در واقع جهش تولید در سایه این اقدامات محقق می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خصوصی سازی واقعی، از الزامات جهش تولید است

خصوصی سازی واقعی، از الزامات جهش تولید است