مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:302020-06-06سياسي

عادی سازی شرایط توسط مردم در مقابل شیوع کرونا خطرساز‎ است


متأسفانه طی هفته‎های اخیر مردم به سمت عادی شدن شرایط در مقابل شیوع ویروس کرونا رفته اند، اگر مردم به سمت عادی سازی بروند و تصور کنند که فعالیت ویروس کرونا به پایان رسیده و یا ضعیف شده، - ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کاشمر گفت: متأسفانه طی هفته‎های اخیر مردم به سمت عادی شدن شرایط در مقابل شیوع ویروس کرونا رفته اند، اگر مردم به سمت عادی سازی بروند و تصور کنند که فعالیت ویروس کرونا به پایان رسیده و یا ضعیف شده، با مشکلات بزرگی برای کنترل این بیماری مواجه خواهیم بود.

مسلم ساقی در بیست و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان کاشمر که امروز 17 خرداد ماه در محل فرمانداری برگزار شد، عنوان کرد: عادی شدن و یا تصور عادی شدن ویروس کرونا، در شرایط کنونی به مراتب خطرناک تر از روزهای اول خواهد بود و از لحاظ روانی هم مشکل ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: اگرچه شهرستان هایی بوده اند که شرایط سفید یا زرد داشته اند اما با کم شدن حساسیت ها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی اکنون در وضعیت قرمز و یا هشدار قرار گرفته اند، به همین علت باید در شهرستان حساسیت ها در تمام بخش ها به ویژه از سوی دستگاه های نظارتی بیشتر شود.

ساقی اظهار کرد: با توجه به اینکه بیشترین تعداد بستری های چند روز اخیر در بیمارستان کاشمر از شهرستان های همجوار بوده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عادی سازی شرایط توسط مردم در مقابل شیوع کرونا خطرساز‎ است

عادی سازی شرایط توسط مردم در مقابل شیوع کرونا خطرساز‎ است