مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 17:102020-06-06اقتصادي

سهم زنجان از طرح ملی اقدام مسکن 13550 واحد است


سهم استان زنجان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از 13 هزار و 550 واحد است و ساخت بیش از 15 هزار واحد مسکن طرح ملی آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود بیات منش شامگاه شنبه در جلسه ویژه شورای مسکن در محل استانداری زنجان، گفت: اجرای طرح ملی اقدام مسکن یک اقدام بسیار طلایی برای تولید مسکن برای دهک های متوسط جامعه است.

وی اظهار کرد: تولید مسکن در استان زنجان به تبع تولید اشتغال و اقتصاد استان را هم به دنبال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، به پروژه 800 واحد ملی اقدام مسکن در کوی نصر شهر زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: این واحدهای مسکونی توسط ستاد اجرایی امام اجرا می شود و پیمانکار این طرح هم شرکت جهاد نصر است.

بیات منش تاکید کرد: این پروژه در زمینی به مساحت بیش از 72 هزار متر مربع ساخته می شود و 100 قطعه 350 متری است که 50 درصد زمین ها به معابر و فضاهای سبز و خدمات اختصاص یافته است.

وی افزود: هدف دولت تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه است و افرادی که واجد شرایط باشند می توانند از تسهیلات طرح ملی اقدام مسکن استفاده کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، با بیان اینکه سهم استان از طرح ملی اقدام مسکن بیش از 13 هزار و 550 واحد است، گفت: ساخت بیش از 15 هزار واحد مسکن طرح ملی در استان آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم زنجان از طرح ملی اقدام مسکن 13550 واحد است

سهم زنجان از طرح ملی اقدام مسکن 13550 واحد است