مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:452020-06-06سياسي

بیهوده برای مراتع کالپوش نقشه نکشید


نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس در واکنش به اقدامات اخیر برخی از مسؤولان شهر مجاور کالپوش گفت: بیهوده در تهران جلسه نگیرید و برای مراتع منطقه کالپوش نقشه نکشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کالپوش، علی اصغر خانی عصر امروز در جمع شماری از مردم روستای حسین آباد کالپوش اظهار کرد: مجاورت سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل و قیام خونین 15 خرداد در تقویم رسمی کشورمان، به عنوان نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و یادآور این نکته است که انقلاب اسلامی با نام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب پیوندی ماندگار دارد.

وی تصریح کرد: امروز بر ماست تا در جبهه صیانت از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی پایدار و استوار بایستیم و برای ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و امام عزیز با همدلی و وحدت، دشمنان را مانند همیشه از توطئه های شوم خود ناامید و پایه های اقتدار و عزت ایران اسلامی را محکم سازیم.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس در خصوص مشارکت گستره مردم باصفای کالپوش در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گسترده مردم بزرگوار و ولایتمدار خطه کالپوش در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری آفرید و موجب شادی دوستداران کشور و ناامیدی دشمنان کینه توز این سرزمین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیهوده برای مراتع کالپوش نقشه نکشید

بیهوده برای مراتع کالپوش نقشه نکشید