مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:352020-06-06سياسي

بی توجهی به فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم کرونا می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم پیک کرونا در این استان می شود.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بی توجهی به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم پیک کرونا در این استان می شود.

بهروز ندایی 17 خرداد در جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار کرد: با توجه به بازگشایی برخی اماکن عمومی توجه به رعایت فاصله اجتماعی امری ضروری بوده و باید همواره با تاکید به مردم اطلاع رسانی شود.

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا از اول تیرماه نماز جمعه در تمام شهرهای استان برگزار می شود، اضافه کرد: همچنین از 24 خردادماه مهدهای کودک، کلاس های آموزشی و آموزشگاه های رانندگی نیز بازگشایی می شود.

ندایی ادامه داد: همچنین تورهای گردشگری و سینماها هم با ظرفیت پذیرش 50 درصد می توانند فعالیت کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از برگزاری اجتماعات و مجالس غیرضروری، گفت: همچنان تالارها بازگشایی نشده و در هفته های آینده در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا بازگشایی می شود.

معاون استاندار اردبیل با اشاره کنترل قابل قبول کرونا در استان اردبیل نسبت به استان های دیگر ، بی توجهی به رعایت پروتکل ها را موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم کرونا می شود

بی توجهی به فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم کرونا می شود