مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-06اجتماعي

جمع آوری 60 واحد تفکیک زباله غیرمجاز در کهریزک


رییس اداره محیط زیست شهرستان ری گفت: همزمان با هفته محیط زیست مراکز غیرمجاز بازیافت زباله در بخشهای خاوران و کهریزک جمع آوری و واحدهای صنعتی به صورت ویژه پایش می شوند.

- زهره عبادتی رییس اداره محیط زیست شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به تخریب های گسترده واحد های غیر مجاز تفکیک زباله در شهرستان ری اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته محیط زیست 7 واحد غیر مجاز تفکیک ضایعات بخش خاوران با حکم قضایی و همکاری بخشداری خاوران شناسایی و جمع آوری شد.

وی افزود: در پی این بازرسی ها و جمع آوری مراکز غیر مجاز مالکین این واحد ها به مراجع قضایی معرفی شدند و پسماندهای دپو شده نیز به مجتمع پردازش زباله آراد کوه انتقال داده شد.

رییس اداره محیط زیست شهرستان ری در ادامه گفت: حدود 60 واحد تفکیک زباله غیر مجاز در بخش کهریزک نیز جمع آوری می شود که طبق برنامه ریزی صورت گرفته از فردا با حکم مراجع قضایی برای جمع آوری این واحد ها اقدام می شود.

عبادتی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از روزهای هفته محیط زیست به نام محیط زیست و صنعت نام گذاری شده، پایش واحد های صنعتی بزرگ شهرستان ری در طول این هفته به صورت ویژه انجام می گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پایش واحدهای نفتی، شهرک صنعتی شمس آباد، کشتارگاه ها و واحدهای صنعتی در اولویت قرار دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 60 واحد تفکیک زباله غیرمجاز در کهریزک

جمع آوری 60 واحد تفکیک زباله غیرمجاز در کهریزک