مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:552020-06-06پزشكي

شناسایی 16 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی/ وضعیت «نهبندان» قرمز شد


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: تعداد مبتلایان قطعی به بیماری کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی 16 مورد جدید در 24 ساعت گذشته به 754 نفر رسید.

- کامبیز مهدی زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند در تشریح آخرین وضعیت مبتلایان به ویروس کرونا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: طی 24 ساعت گذشته 99 آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شده که نتیجه 16 مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان اینکه از مجموع 16 مورد جدید، هشت نفر در شهرستان بیرجند، پنج نفر نهبندان و سه نفر در شهرستان درمیان شناسایی شدند، بیان داشت: مجموع مبتلایان کرونا در استان خراسان جنوبی به 754 نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از روز نخست شیوع کرونا تاکنون شش هزار و 375 آزمایش از افراد مشکوک انجام شد که نتیجه آزمایش پنج هزار و 621 نفر منفی و 754 نفر مثبت گزارش شده است.

مهدی زاده با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، مطرح کرد: از مجموع بیماران، تعداد 696 بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از موارد سرپایی بودند و 12 نفر نیز در بیمارستان ها بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته فوت ناشی از بیماری کرونا در استان نداشتیم و تعداد فوت شدگان ناشی از ویروس کرونا در استان همان 46 نفر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 16 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی/ وضعیت «نهبندان» قرمز شد

شناسایی 16 بیمار کرونایی در خراسان جنوبی/ وضعیت «نهبندان» قرمز شد