مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:402020-06-06اقتصادي

کمک 15 میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق 63 مراکز نیکوکاری استان سمنان از ابتدای سال جاری تاکنون به 15 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان راد با بیان اینکه هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کارها به دست مردم است، افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار گیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

وی فعالیت های مراکز نیکوکاری را در سرفصل های فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک هزینه جهیزیه و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مراکز نیکوکاری در استان سمنان در پنج شاخص رتبه اول را به دست آورده و این مراکز تعامل بسیار سازنده ای را با کمیته امداد استان سمنان ایجاد کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه از مجموع مشارکت های مردمی به مراکز نیکوکاری، 10 میلیارد و 75 میلیون تومان در قالب کالا بوده است، خاطرنشان کرد: بقیه کمک در قالب کمک های نقدی، کالا و خدمات است.

مسعودیان راد به کمک هفت میلیارد و 204 میلیون تومانی مردم استان سمنان در بخش اطعام و افطاری در ماه مبارک رمضان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه خبر داد و گفت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 15 میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان

کمک 15 میلیارد تومانی مردم سمنان به نیازمندان