مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 13:152020-06-06سياسي

لوایح معوق در شورای مدیران کل پارلمانی بررسی شد


لوایح معوق امروز در شورای مدیران کل پارلمانی بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپارلمانی خبرگزاری فارس، شورای مدیران کل پارلمانی وزاتخانه ها و دستگاه هایی اجرایی و نهادهای عمومی غیردولتی روز شنبه( 17 خرداد) در معاونت امورمجلس ریاست جمهوری به ریاست احمد صفایی فر معاون تقنینی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری تشکیل و فهرست لوایح معوق دوره دهم مجلس شورای اسلامی که بالغ بر 68 مورد می باشد مورد بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه وی ضمن تبریک به رییس و اعضای هیات رییسه و نمایندگان محترم دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی ، بر تحقق محورهای پیام مقام معظم رهبری در افتتاحیه مجلس یازدهم تاکید کرد.

با توجه به مدت باقیمانده از دولت دوازدهم در این جلسه پیشنهاد شد که ضمن ارسال فهرست فوق به مجلس شورای اسلامی، برای تعدادی از لوایح مهم که به تایید هیات محترم وزیران می رسد، از مجلس یازدهم تقاضای اولویت شود.

در این جلسه بر حضور فعال مدیران پارلمانی در حوزه تقنین و تعامل شایسته با نمایندگان محترم مجلس یازدهم و کمیسیون های مجلس شورای اسلامی در زمینه قانونگذاری و نیز همکاری در سیر مراحل تصویب طرحها و لوایح تاکید و مقرر گردید دستور ریاست محترم جمهوری مبنی بر گسترش مناسبات دولت و مجلس در اولویت کاری مدیران کل پارلمانی با مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوایح معوق در شورای مدیران کل پارلمانی بررسی شد

لوایح معوق در شورای مدیران کل پارلمانی بررسی شد