مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:202020-06-06اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید و گردوخاک در چندین استان/ باران های بهاری ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در سواحل شمالی کشور، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، - معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز 20 خرداد در غرب سواحل خزر، شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز در استان های قزوین و البرز، بارش باران را داریم، همچنین روز 21 خرداد در سواحل خزر و شمال غرب، بارش پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در سواحل شمالی کشور، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، شمال غرب، ارتفاعات البرز و دامنه های جنوبی البرز در شرق تهران و سمنان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما را داریم.

وی ادامه داد: امروز در خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل بارش ها شدت بیشتری دارد و روز آینده در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی شدت بارش ها بیشتر خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز آینده در استان های قم، سمنان، اصفهان، یزد و جنوب تهران وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می شود، ضمن آنکه در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می یابد و در استان های خوزستان، ایلام، بوشهر، جزایر خلیج فارس و جنوب فارس وزش باد شدید همراه با گرد و غبار را داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید و گردوخاک در چندین استان/ باران های بهاری ادامه دارد

پیش بینی وزش باد شدید و گردوخاک در چندین استان/ باران های بهاری ادامه دارد