مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 12:202020-06-06حوادث

حریق در قسمت فضای سبز جامعه الزهرا(س) خاموش شد


مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار آتش در قسمت فضای سبز جامعه الزهرا(س) خبر داد و گفت: لکه های باقی مانده در حال پاکسازی است.

- قم - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار آتش در قسمت فضای سبز جامعه الزهرا(س) خبر داد و گفت: لکه های باقی مانده در حال پاکسازی است.

عباس جعفری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه ساعت 13 و 35 دقیقه امروز شنبه وقوع حریق در بخش فضای سبز جامعه الزهرا (س) به اتش نشانی قم اعلام شد، گفت: بالافاصله نیروهای امداد و اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به گستردگی حجم آتش، گفت: در این عملیات نیروهای آتش نشان به همراه 10 خودروی آب پاش سنگین با تجهیزات کامل در محل حریق حضور یافته و مانع سرایت آتش به سایر بخش های این منطقه شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مهار کامل آتش خبر داد و گفت: هم اکنون نیروهای آتش نشانی قم در حال پاکسازی لکه های باقیمانده منطقه هستند تا آتش کاملاً خاموش شود.

لازم به ذکر است که تقریباً در این آتش سوزی، نیمی از فضای سبز جامعه الزهرا (س) در آتش سوخت که علت آن احتمالاً گرمای هوا بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق در قسمت فضای سبز جامعه الزهرا(س) خاموش شد

حریق در قسمت فضای سبز جامعه الزهرا(س) خاموش شد