مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:402020-06-06اقتصادي

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مجدد بازارچه مرزی پسابندر


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بازارچه مرزی پسابندر دارای موقعیت و ظرفیت مناسبی برای مراودات اقتصادی با کشور پاکستان است، راه اندازی و از سرگیری فعالیتهای این بازارچه را خواستار شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بازارچه مرزی پسابندر دارای موقعیت و ظرفیت مناسبی برای مراودات اقتصادی با کشور پاکستان است، راه اندازی و از سرگیری فعالیتهای این بازارچه را خواستار شد.

موهبتی در جلسه ویدیو کنفرانسی با معاونین وزرای کشور، اقتصاد دارایی، صمت و جهادکشاورزی که با هدف بررسی ابعاد مختلف راه اندازی مجدد بازارچه مرزی پسابندر در جنوب این استان تشکیل شد گفت: بازارچه مرزی پسابندر با دارا بودن موقعیت استراتژیک و تاسیسات مناسب، قابلیت تامین کالاهای مورد نیاز ایالت بلوچستان پاکستان و همچنین انجام مراودات تجاری به ویژه در زمینه صیدماهی با کشورهای عمان، چین و هند را دارد که با فراهم آمدن زمینه تجارت سالم، عزتمندی کشور را به دنبال خواهد داشت، لذا راه اندازی مجدد این بازارچه بسیار حائز اهمیت است.

وی با ذکر این مطلب که تاسیسات و زیرساخت های لازم در این بازارچه وجود دارد و از طرفی اهمیت سوق الجیشی این منطقه به ویژه توجه مقام معظم رهبری که از سواحل مکران به عنوان گنج پنهان یاد می کنند، ادامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مجدد بازارچه مرزی پسابندر

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر راه اندازی مجدد بازارچه مرزی پسابندر