مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:352020-06-06پزشكي

سایه تحریم بر حمل ونقل اقلام سلامت محور/همکاری با وزارت راه برای حل مشکلات


رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک میان سازمان غذا و دارو با وزارت راه و شهرسازی، از انجام اقدامات ویژه به منظور حل مشکلات در زمینه حمل و نقل دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

- رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک میان سازمان غذا و دارو با وزارت راه و شهرسازی، از انجام اقدامات ویژه به منظور حل مشکلات در زمینه حمل و نقل دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدرضا شانه ساز با اشاره به تشکیل جلسه به منظور ایجاد کارگروهی متشکل از مدیران سازمان غذاودارو، وزیر راه و شهرسازی و مدیران این وزارتخانه گفت: اگرچه در شعارهای عوام فریبانه از سوی آمریکایی ها گفته می شود که دارو و تجهیزات مشمول تحریم ها نمی شود اما عملا حمل و نقل دارو و تجهیزات پزشکی مشمول تحریم ها بوده و مشکلات عدیده را ایجاد کرده است.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی در زمینه تحریم ها بار سنگینی را به دوش کشیده است، ممانعت از حمل و نقل دارو و اقلام سلامت محور مانند دارو و تجهیزات پزشکی یکی از محورهای اصلی تحریم دشمنان علیه مردم ایران بوده است که در وزارت بهداشت و راه و شهرسازی در دوران تحریم با آن مواجه بودیم و با شیوع کرونا، تحریم ها را سخت تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایه تحریم بر حمل ونقل اقلام سلامت محور/همکاری با وزارت راه برای حل مشکلات

سایه تحریم بر حمل ونقل اقلام سلامت محور/همکاری با وزارت راه برای حل مشکلات