مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:302020-06-06ورزشي

چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دلیل اول اینکه یکی از قهرمانی های بایرن مربوط به سال 1932 و پیش از آغاز بوندسلیگا با فرمت کنونی است که موجب شده تا حتی با قهرمانی در فصل جاری، - بایرن در آستانه کسب مقام قهرمانی بوندسلیگا در فصل 20-2019 و سی امین عنوان قهرمانی خود در این رقابت ها قرار گرفته است، اما آن طور که فوتی هدلاینز گزارش کرده به دو دلیل مجاز به درج ستاره پنجم روی لوگوی خود نخواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دلیل اول اینکه یکی از قهرمانی های بایرن مربوط به سال 1932 و پیش از آغاز بوندسلیگا با فرمت کنونی است که موجب شده تا حتی با قهرمانی در فصل جاری، تعداد قهرمانی های بایرن در فرمت برگزاری حرفه ای بوندسلیگا به عدد 30 نرسد.

دلیل دوم و البته مهم تر این است که هنوز قانونی برای اعطای ستاره پنجم از سوی سازمان برگزاری بوندسلیگا وضع نشده است! طبق قوانین بوندسلیگا هر تیم در ازای 3 قهرمانی یک ستاره، در ازای 5 قهرمانی دو ستاره، در ازای 10 قهرمانی سه ستاره و به ازای 20 قهرمانی مجاز به درج چهار ستاره بالای لوگوی خود خواهد بود.

نکته مهم در این بین مشخص نبودن تعداد قهرمانی لازم برای اعطای ستاره پنجم است و در حال حاضر انتظار می رود پس از 10 و 20 قهرمانی برای سه و چهار ستاره، عدد 30 برای ستاره پنجم تعریف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟

چرا بایرن مونیخ نمی تواند ستاره پنجم را روی لباسش قرار دهد؟