مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 11:102020-06-06اقتصادي

نرخ 34 درصدی افزایش دستمزد در شرایط بحرانی فعلی عدد کمی نیست


در صورتی که نرخ تعیین شده دستمزد با افزایش جدید روبرو شود قطعا بسیاری از کارفرما ها برای حفظ نیروی انسانی خود با مشکل مواجه خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران ، عضو شورای عالی کار با تاکید بر این که در جلسه امروز این شورا باید به گونه ای تصمیم گیری شود تا پایداری صنایع و اشتغال هر دو حفظ شود گفت: افزایش نرخ دستمزد با در نظر گرفتن آیتم های مختلف در اصل 34 درصد است که در شرایط بحرانی فعلی عدد کمی نیست.

اصغر آهنی ها در خصوص جلسه امروز شورای عالی کار با موضوع بررسی تعیین حق مسکن گفت: شرایط اقتصادی کشور هنوز شرایط نرمالی نیست و بسیاری از کسب و کارها بخصوص در بخش صنوف با مشکل جدی روبرو هستند .

از این رو در صورتی که نرخ تعیین شده دستمزد با افزایش جدید روبرو شود قطعا بسیاری از کارفرما ها برای حفظ نیروی انسانی خود با مشکل مواجه خواهند شد.

عضو کانون عالی کارفرمایان کشور با بیان این که در شرایط فعلی تاب آوری و ضریب فشار بر روی صنایع و صنوف به شدت متغیر است گفت: هر چند تاب آوری واحدهای کوچک نسبت به صنوف بیشتر است ولی در حال حاضربسیاری از این واحدها با ظرفیت کامل کار نمی کنند و در صورت ادامه بحران و شیوع بیماری شاهد تشدید رکود و افزایش بیکاری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ 34 درصدی افزایش دستمزد در شرایط بحرانی فعلی عدد کمی نیست

نرخ 34 درصدی افزایش دستمزد در شرایط بحرانی فعلی عدد کمی نیست