مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 10:502020-06-06اجتماعي

عشایر استان ها برای مهار آتش سوزی ها در آماده باش کامل باشند


رییس سازمان امور عشایر ایران، آمادگی کامل امور عشایر استان ها، تشکل ها و جامعه عشایری برای کمک به اطفای حریق و مهار آتش را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور عشایر ایران، کرمعلی قندالی در نامه به مدیران امور عشایر سراسر کشور، بر آمادگی کامل امور عشایر و تشکل های عشایری برای مهار و اطفای حریق های احتمالی تاکید کرد.

وی اضافه کرد: بارندگی های اواخر سال گذشته و دو ماهه اول سال جاری، افزایش چشمگیر پوشش گیاهی در مراتع، زیر اشکوب جنگل های طبیعی و دست کاشت، پارک های جنگلی و مناطق چهارگانه تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست را به همراه داشته است.

تراکم علوفه خشک در سطح وسیعی از منابع طبیعی کشور، احتمال بروز آتش سوزی های وسیع را به دنبال خواهد داشت.

قندالی گفت: امور عشایر استان ها و تشکل های عشایری ضمن آمادگی کامل، هماهنگی های لازم را با دستگاه های ذیربط استانی از جمله مدیریت بحران، ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری، و واحدهای تابعه سازمان حفاظت محیط زیست انجام دهند.

همچنین امور عشایر استان ها با تمام امکانات و بهره گیری از تمامی توان اعم از نیروی انسانی و تجهیزات، بویژه بهره برداران عشایری و تشکل های عشایری، در اطفای حریق اقدامات لازم را مبذول و گزارش آن را به سازمان ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر استان ها برای مهار آتش سوزی ها در آماده باش کامل باشند

عشایر استان ها برای مهار آتش سوزی ها در آماده باش کامل باشند