مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 09:152020-06-06اقتصادي

رایزنی سفیر ایران با وزیر کشاورزی برزیل


حسین قریبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا، در گفت وگو با خانم «ترزا کریستینا»، وزیر کشاورزی، دامپروری و تامین مواد غذایی برزیل، راه های تداوم و گسترش همکاری های دو کشور در بخش کشاورزی و دامی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

- حسین قریبی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا، در گفت وگو با خانم ترزا کریستینا ، وزیر کشاورزی، دامپروری و تامین مواد غذایی برزیل، راه های تداوم و گسترش همکاری های دو کشور در بخش کشاورزی و دامی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، در این گفت وگو که به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی برگزار شد، قریبی با اشاره به جایگاه تجارت محصولات کشاورزی در روابط دوجانبه، بر علاقه مندی ایران به پی ریزی یک روابط اقتصادی بلند مدت از طریق ایجاد یک چارچوب جامع و همکاری تجاری متوازن و پایدار تاکید کرد .

ترزا کریستینا وزیر کشاورزی ، دامپروری و تامین مواد غذایی برزیل نیز در این دیدار، ایران و برزیل را دو کشور دوست با سابقه طولانی همکاری به ویژه در بخش کشاورزی توصیف کرد و بر اراده وزارت خانه متبوع خود جهت کمک به اهداف مورد نظر در توسعه روابط و همکاری های در این عرصه تاکید کرد.

بر اساس این گزارش ، تجارت محصولات کشاورزی بخش عمده روابط تجاری دوجانبه ایران و برزیل را شامل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی سفیر ایران با وزیر کشاورزی برزیل

رایزنی سفیر ایران با وزیر کشاورزی برزیل