مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:502020-06-06پزشكي

آیا سرماخوردگی موجب مصونیت در برابر کروناویروس کووید-19 می شود؟


چهار نوع کروناویروس وجود دارند که موجب سرماخوردگی می شوند و بسیاری از محققان در تلاش هستند تا دریابند که آیا ابتلا به سایر بیماری ها با منشاء کروناویروس مصونیت در برابر کروناویروس کووید-19 ایجاد می کند یا خیر؟ - چهار نوع کروناویروس وجود دارند که موجب سرماخوردگی می شوند و بسیاری از محققان در تلاش هستند تا دریابند که آیا ابتلا به سایر بیماری ها با منشاء کروناویروس مصونیت در برابر کروناویروس کووید-19 ایجاد می کند یا خیر؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازساینس، شاید هنوز شواهد علمی قطعی در این مورد وجود نداشته باشد، اما امکان مصونیت در برابر بیماری کووید-19 با ابتلا به سایر بیماری ها با منشاء کروناویروس وجود دارد.

مدیر موسسه ژنتیک کالج دانشگاهی لندن در تحقیق اخیر خود ثابت کرد که 24 شرکت کننده این تحقیق از سنگاپور که در سال 2003 به سارس مبتلا بودند در برابر ابتلا به کووید-19 مصونیت داشتند.

نکته جالب توجه این است که 50درصد از شرکت کنندگان هیچ گونه مواجهه قبلی با کروناویروس سارس نداشتند و از هر هفت نفر یک نفر با کروناویروس سارس آلوده شده بودند و از هر 10 مبتلا یک نفر فوت کردند و نتایج این تحقیق مرموز بود.

با توجه به این یافته ها، محققان دریافتند ممکن است بخشی از جمعیت به دلیل ایمنی قبلی نسبت به کروناویروس جدید مصون باشند و علت آن قرار گرفتن در معرض کرونا وی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا سرماخوردگی موجب مصونیت در برابر کروناویروس کووید-19 می شود؟

آیا سرماخوردگی موجب مصونیت در برابر کروناویروس کووید-19 می شود؟