مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-06بين الملل

امیدواری برای زنده ماندن مفقودین شناور بهبهان


مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر ضمن ابراز امیدواری نسبت به زنده ماندن مفقودین شناور غرق شده بهبهان اعلام کرد: تجسس و نجات در آب های عراق برای یافتن مفقودین شناور غرق شده بهبهان همچنان ادامه دارد و چهار خدمه نجات یافته این شناور به زودی به ایران بازگردانده می شوند.

- مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر ضمن ابراز امیدواری نسبت به زنده ماندن مفقودین شناور غرق شده بهبهان اعلام کرد: تجسس و نجات در آب های عراق برای یافتن مفقودین شناور غرق شده بهبهان همچنان ادامه دارد و چهار خدمه نجات یافته این شناور به زودی به ایران بازگردانده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو شب پیش شناور باری بهبهان که بار سرامیک را از بندر خرمشهر به بندر ام القصر عراق حمل می کرد در نزدیکی خور عبدالله و حوالی بندر ام القصر عراق غرق شد و بر اساس آخرین اطلاعات دریافت شده یکی از هفت خدمه این کشتی جان خود را از دست داده، دو خدمه مفقود شده اند و چهار خدمه آن نجات پیدا کردند.

نورالله اسعدی درباره آخرین وضعیت شناور غرق شده بهبهان و اقدامات انجام شده در این زمینه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جستجو برای یافتن دو خدمه مفقود شده شناور بهبهان در آب های عراق ادامه دارد و همچنان امیدواریم که این دو خدمه زنده باشند و بتوانیم آنها را نجات دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری برای زنده ماندن مفقودین شناور بهبهان

امیدواری برای زنده ماندن مفقودین شناور بهبهان