مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:402020-06-06سياسي

امید به آمریکا زندگی مردم را به مخاطره می اندازد/ ترامپ به هیچ تعهدی پایبند نیست


امید بستن به مذاکره و تلاش برای توافق با آمریکا باعث می شود که در یک ساله باقی مانده از عمر این دولت زندگی مردم بیش از پیش به مخاطره بیفتد.

- محمد جواد عامری، دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر و در واکنش به توییت اخیر محمد جواد ظریف گفت: سیاست های آمریکا به طور کامل توسط رییس جمهور این کشور تعیین نمی شود، یعنی هیئت حاکمه آمریکا دارای اصولی در حکمرانی است که این اصول در پشت پرده تعیین می شود و سیاست مدارهایی که در رأس کار قرار می گیرند باید این سیاست گذاری ها را اجرا کنند.

وی افزود: بر این اساس ممکن است رییس جمهورهای این کشور در برخی جزییات سلایق خود را اعمال کنند، یکی با مذاکره کار را پیش می برد و دیگری با زور جنگ وارد میدان می شود اما در نهایت هدف آنها مشترک است.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی همچنین گفت: اگر به یاد داشته باشید اولین اقداماتی که حاکی از عدم پایبندی آمریکا به برجام بود در دولت اوباما اتفاق افتاد.

یعنی این فکر که آمریکا پایبند به معاهدات خود خواهد بود اساساً اشتباه است که ما 7 سال آن را تجریه کرده و بابت آن هم هزینه گزافی پرداخت کرده ایم.

عامری در ادامه تاکید کرد: اینکه در درون کشور مشکلات اقتصادی به حداکثر رسیده بخشی از آن ناشی از همین نگاه امیدوارانه دولتمردان به آمریکا و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به آمریکا زندگی مردم را به مخاطره می اندازد/ ترامپ به هیچ تعهدی پایبند نیست

امید به آمریکا زندگی مردم را به مخاطره می اندازد/ ترامپ به هیچ تعهدی پایبند نیست