مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-06اقتصادي

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو بلافاصله به متقاضیان اعلام می شود


معاون مهندسی سازمان و سیستم ها تاکید کرد: تمامی مراحل قرعه کشی از ثبت نام اولیه تا انتخاب برندگان، با نظارت و تایید نهادهای نظارتی ذیربط صورت گرفته است.

- - اصغر حق پناه در مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو گفت: آمار ثبت نام شدگان نشان می دهد، بیش از 5 میلیون و 273 هزار نفر در ثبت نام اولیه از طریق سایت امتا و سایت فروش ایران خودرو در طرح فروش ثبت نام کرده اند.

  وی افزود: فرآیند ثبت نام از 4 خرداد هم زمان با عید سعید فطر آغاز شد که به مدت 10 روز و تا پایان روز 14 خردادماه ادامه داشت.

  حق پناه از حضور بیش از 4 میلیون و 360 هزار نفر در ثبت نام نهایی و حضور در قرعه کشی خبر داد و گفت: در مرحله راستی آزمایی 39 هزار نفر به دلیل ثبت نام در سایت دو خودروساز و بیش از 345 هزار نفر به دلیل دارا بودن پلاک فعال از فرآیند ثبت نام حذف شده اند.

  وی تصریح کرد: راستی آزمایی اطلاعات متقاضیان با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و پلیس راهور برای حضور مشتریان واقعی انجام گرفته است.

مکانیزم قرعه کشی و صحت نرم افزار قرعه کشی نیز مورد تایید نهادهای نظارتی قرار گرفته است.

حق پناه ادامه داد: 10 درصد بیش از ظرفیت ثبت نام 15 هزار دستگاه به عنوان ظرفیت ذخیره تعیین و درنظر گرفته می شود تا در صورتی که برخی از پذیرفته شدگان نسبت به پرداخت وجه اقدام نکردند با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو بلافاصله به متقاضیان اعلام می شود

نتایج قرعه کشی محصولات ایران خودرو بلافاصله به متقاضیان اعلام می شود