مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-06بين الملل

سیاست خارجی در هفته ای که گذشت


سیاست خارجی در هفته ای که گذشت، شاهد تحولاتی بود از مبادله زندانیان بین ایران و آمریکا تا ذوق زدگی ترامپ و امیدواری به حصول توافق با تهران و تاکید شمخانی بر اینکه این تبادل نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره ای هم در آینده انجام نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سیاست خارجی در هفته ای که گذشت شاهد تحولاتی بود از جمله تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و ذوق زدگی ترامپ از بازگشت مایکل وایت و امیدواری به حصول توافق با ایران و تاکید شمخانی بر اینکه این مبادله نتیجه مذاکره نبوده و هیچ مذاکره ای هم در آینده انجام نمی شود و همچنین ادامه تلاش های آمریکا در راستای تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران.

  *تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا روزهای پایانی هفته گذشته شاهد بازگشت سیروس عسگری دانشمند ایرانی زندانی در ایران بودیم.

روز دوشنبه 12 خرداد ماه سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اعلام کرد که عسگری ظرف دو تا سه روز آینده به ایران باز می گردد و یک روز بعد (سه شنبه 13 خرداد ماه) محمدجواد ظریف از عزیمت سیروس عسگری به ایران خبر داد و اعلام کرد که هواپیمای حامل این دانشمند ایرانی از آمریکا پرواز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست خارجی در هفته ای که گذشت

سیاست خارجی در هفته ای که گذشت