مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:202020-06-06پزشكي

روند آرام افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان/ انجام 500 تست روزانه


معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در کشور طی چند روز اخیر، گفت: در استان گیلان چند روزی است که با یک روند آرام رو به افزایش مبتلایان مواجه هستیم.

- ایسنا/گیلان معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در کشور طی چند روز اخیر، گفت: در استان گیلان چند روزی است که با یک روند آرام رو به افزایش مبتلایان مواجه هستیم.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به احتمال آغاز موج دوم شیوع کرونا در کشور، اظهار کرد: منحنی ابتلا به کرونا در کشور یک بار در فروردین ماه به 3000 نفر رسید و اکنون دوباره با این تعداد مبتلا مواجه هستیم که می توان از آن به عنوان موج دوم یاد کرد.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت تاکید ویژه ای بر رعایت اصول بهداشتی دارد، تصریح کرد: در استان گیلان چند روزی است که با یک روند آرام رو به افزایش مبتلایان مواجه هستیم؛ البته به شدت کشور نیست، اما اگر حفاظت فردی رخ دهند، این افزایش در گیلان نیز اتفاق خواهد افتاد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه داد: اگر وضعیت رعایت فاصله گذاری فیزیکی به هم بخورد و عادی سازی روابط اجتماعی به وجود آید و مردم به میهمانی دعوت شوند و میهمان دعوت کنند و به مسافرت های غیر ضروری و اجتماعات مردمی بروند، حتما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند آرام افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان/ انجام 500 تست روزانه

روند آرام افزایش مبتلایان به کرونا در گیلان/ انجام 500 تست روزانه