مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 07:152020-06-06حوادث

مادر کودک آزار مشهدی، قربانی هک اینستاگرام و اخاذی/ حال بنیامین مساعد است


رییس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری زن کودک آزار در محیط اینستاگرام خبر داد که موجب تشویش و جریحه دار شدن افکار عمومی در فضای مجازی شده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا خراسان رضوی، سرهنگ جواد جهانشیری اظهار کرد: با رصد و پایش فضای سایبری و باتوجه به حجم بالای گزارشات مردمی واصله به سایت رسمی پلیس فتا مبنی بر پیگیری زودهنگام و برخورد با مسبب ایجاد تصاویر دلخراش و فیلم های کوتاه از کودک آزاری مادر جوان نسبت به فرزند خردسالش در فضای اینستاگرام، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان سایبری قرار گرفت.

رییس پلیس فتا خراسان رضوی افزود: کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی با بررسی موضوع و تحقیقات فنی موفق به شناسایی عامل کودک آزاری در فضای سایبر شدند و پس از شناسایی متهم و هماهنگی با مراجع قضایی، وی را به همراه ادله دیجیتالی مربوطه به  پلیس فتا انتقال دادند.

وی ادامه داد: طی تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس، متهم که خانمی جوان بود در خصوص علت و انگیزه ارتکاب جرم کودک آزاری مدعی شد که تحت تاثیر و فشار روانی از سوی فردی که با وی در فضای سایبرآشنا شده قرار گرفته است و این فرد غریبه از وی خواسته است تا با ارسال تصاویری از فرزند خردسالش او را در جمع آوری دنبال کننده در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر کودک آزار مشهدی، قربانی هک اینستاگرام و اخاذی/ حال بنیامین مساعد است

مادر کودک آزار مشهدی، قربانی هک اینستاگرام و اخاذی/ حال بنیامین مساعد است