مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-06اقتصادي

تجربه مراحل «جنون»، «وحشت» و «سقوط» در بورس های بزرگ دنیا


یک دکترای علوم اقتصادی با بیان اینکه یکی از اقتصاددانان آمریکایی تعبیر چرخه های «جنون»، «وحشت» و «سقوط» را برای بورس دارد، گفت: مردم ایران وارد فضایی کاملاً تاریک و مبهم شدند که با این روند احتمال اینکه بورس کشور دچار سقوط شود وجود دارد و افرادی که امروز .

- ایسنا/قزوین یک دکترای علوم اقتصادی با بیان اینکه یکی از اقتصاددانان آمریکایی تعبیر چرخه های جنون ، وحشت و سقوط را برای بورس دارد، گفت: مردم ایران وارد فضایی کاملاً تاریک و مبهم شدند که با این روند احتمال اینکه بورس کشور دچار سقوط شود وجود دارد و افرادی که امروز سرمست هستند و دوره جنون را طی می کنند در مرحله سقوط مدعی خواهند شد.

علی سعیدی، دکترای علوم اقتصادی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دولت برای ورود سرمایه های مردم یا همان نقدینگی به بازار بورس تعمد دارد؛ سرمایه های سرگردان با ورود به بازارهای سفته بازی مانند بازار خودرو، ارز و طلا باعث برهم زدن تعادل این بازارها می شود و وقتی تعادل آن به هم بخورد به بازارهای دیگر سرایت می کند، این بازارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم با کالاهای اساسی در ارتباط هستند.

برای مثال وقتی نرخ ارز نوسان کند محاسبات واردکنندگان و صادرکنندگان برهم ریخته و در پی آن تصمیم گیری آنان دچار اختلال می شود؛ درمجموع می توان گفت که همه این ها باع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربه مراحل «جنون»، «وحشت» و «سقوط» در بورس های بزرگ دنیا

تجربه مراحل «جنون»، «وحشت» و «سقوط» در بورس های بزرگ دنیا