مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-06اقتصادي

با ترخیص قطعات از گمرک، تولید و عرضه خودرو بیشتر می شود


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ترخیص قطعاتی که در گمرکات موجود بود تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: با ترخیص این قطعات، تعداد زیادی از خودروها تکمیل شده و میزان عرضه و تولید را از حال حاضر که به 2000 دستگاه رسیده است، - مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از ترخیص قطعاتی که در گمرکات موجود بود تا ساعاتی دیگر خبر داد و گفت: با ترخیص این قطعات، تعداد زیادی از خودروها تکمیل شده و میزان عرضه و تولید را از حال حاضر که به 2000 دستگاه رسیده است، بیشتر خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرشاد مقیمی امروز در پایان مراسم قرعه کشی خودرو در جمع خبرنگاران گفت: اسامی برندگان از طریق سایت رسمی گروه ایران خودرو اطلاع رسانی خواهد شد؛ ضمن اینکه برای برندگان پیامک نیز ارسال خواهد شد و آن ها نیز 48 ساعت فرصت دارند تا منابع مالی مورد نیاز برای خرید خود را به حساب ایران خودرو واریز کنند.

مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد: بلافاصله از فردا (یکشنبه) فرآیند فروش ما آغاز خواهد شد و مشتریانی که موفق به برنده شدن و دریافت خودرو در طرح فروش فوق العاده نشدند، می توانند در طرح های بعدی از جمله فروش یکساله شرکت کنند.

45 هزار دستگاه در قالب 12 مدل از دیگر محصولات از جمله گروه سمند، پژو 206، دنا، پژو پارس و سایر محصولاتی که امروز توفیق تولید آن ها را داریم، عرضه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با ترخیص قطعات از گمرک، تولید و عرضه خودرو بیشتر می شود

با ترخیص قطعات از گمرک، تولید و عرضه خودرو بیشتر می شود