مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:552020-06-06پزشكي

استمرار سیر صعودی ویروس تاجدار در کردستان نگران کننده است


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و قرنطینگی با موج شدیدتر از بیماری مواجه خواهیم شد که باید شاهد مرگ عزیزان مان به دست خود و در اثر بی ملاحظگی و بی دقتی در رعایت اصول بهداشتی باشیم.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: در صورت عدم رعایت اصول بهداشتی و قرنطینگی با موج شدیدتر از بیماری مواجه خواهیم شد که باید شاهد مرگ عزیزان مان به دست خود و در اثر بی ملاحظگی و بی دقتی در رعایت اصول بهداشتی باشیم.

ابراهیم قادری امروز(17خرداد) در جمع خبرنگاران، با توجه به وضعیت قرمز کرونا در سنندج، نسبت به بی تفاوتی برخی شهروندان در این خصوص هشدار داد و اظهار کرد: در صورت بی مبالاتی مبنی بر عدم رعایت اصول بهداشت فردی، رعایت فاصله فیزیکی از دیگران، برگزاری عروسی ­ها و مهمانی ها و ترددهای غیر ضروری در سطح شهر وضعیت غیر قابل کنترل و اسفباری در هفته ­های آینده خواهیم داشت و تمام زحمات کنترلی به هدر خواهد رفت.

وی خطاب به شهروندان افزود: تا حد امکان مواردی همچون ماندن در منزل، پرهیز از حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک در فضاهای بسته، حفظ فاصله 2 متری از افراد، دقت در پرهیز از دست زدن به صورت قبل از شستشوی دست ها با آب و صابون، پرهیز از مسافرت برون شهری غیر ضروری، پرهیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استمرار سیر صعودی ویروس تاجدار در کردستان نگران کننده است

استمرار سیر صعودی ویروس تاجدار در کردستان نگران کننده است