مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:502020-06-06اقتصادي

برنامه های توسعه منطقه ای تدوین شود/ راه اندازی دادگاه تجاری


رییس اتاق بازرگانی ایران، نگاه واحد برنامه توسعه به استان ها را از اشکالات برنامه ای دانست و گفت: باید برنامه های توسعه به صورت منطقه ای تدوین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامحسن شافعی پیش ازظهر شنبه در مراسم افتتاح ساختمان اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه مازندارن در بسیاری از شاخص های اقتصادی و کشاورزی دارای رتبه های اول و دوم کشوری است، افزود: همچنین این استان در بخش صنعتی جزو پنج استان برتر کشور است.

وی افزود: همچنین مازندران با داشتن نوار ساحلی طولانی و سوابق ارتباطی و تعاملی با کشورهای مختلف نقش ویژه ای در حوزه اقتصادی دارد.

وی با اظهار اینکه باید مثلث دانشگاه، بخش خصوصی و دولتمردان با تعاملات نسبت به رفع مشکلات استان اقدام کنند، افزود: اقتصاد ما پر از دمل های چرکین و کهنه ای است که در پی کرونا این دمل های چرکین سرباز می کند.

شافعی یادآور شد: در برنامه های توسعه کشور از ابتدا تاکنون یک نسخه واحد برای کشور نوشته شد و آن را ابلاغ کرده اند درحالی که برنامه های توسعه باید منطقه ای تدوین شود.

رییس اتاق بازرگانی مازندران یادآور شد: برنامه های توسعه ای مازندران باید بومی و مازندرانی تدوین شود و باید استان ها صاحب اختیارات شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های توسعه منطقه ای تدوین شود/ راه اندازی دادگاه تجاری

برنامه های توسعه منطقه ای تدوین شود/ راه اندازی دادگاه تجاری