مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:452020-06-06اقتصادي

زاگرس پیچیده در شولای آتش


بیش از یک میلیون هکتار از مساحت لرستان پوشیده از جنگل است که این جنگل های حوزه رویشی زاگرس اغلب بلوط بوده و از با ارزش ترین ذخایر جهان به شمار می آیند.

- ایسنا/لرستان بیش از یک میلیون هکتار از مساحت لرستان پوشیده از جنگل است که این جنگل های حوزه رویشی زاگرس اغلب بلوط بوده و از با ارزش ترین ذخایر جهان به شمار می آیند.

با توجه به آتش سوزی های اخیر در زاگرس و مستعد بودن لرستان برای حریق های گسترده، لزوم اجرای برنامه ها و اقدامات پیشگیرانه جهت مقابله با آتش سوزی های احتمالی در استان امری ضروری است.

اطفای حریق و مقابله با آن در جنگل ها و مراتع پلدختر اعتبارمی طلبد در این خصوص حسن رضاییان فرماندار پلدختر اظهار کرد: پلدختر به لحاظ مرتع و جنگل بعد از خرم آباد یکی از وسیعترین شهرستان های استان است.

وی افزود: با توجه به اینکه پلدختر خشک است و خیلی از آتش سوزی ها در این منطقه به خاطر خطای انسانی است قطعا اطفای حریق و مقابله با آن در جنگل ها و مراتع شهرستان اعتبارمی طلبد.

فرماندار پلدختر گفت: بیش از 500 میلیارد تومان برای مدیریت و مقابله با اطفای حریق نیاز است تا بتوانیم حقوق افرادی که ما را در اطفاء حریق همراهی می کنند پرداخت و تجهیزات لازم را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاگرس پیچیده در شولای آتش

زاگرس پیچیده در شولای آتش