مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-06فرهنگي

انتشار آواز های زورخانه ای در آلبوم موسیقی «ذره»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه صوتی تصویری ذره مشتمل بر یک فیلم مستند و یک آلبوم موسیقایی از آواز های زورخانه ای مرشد پیشکسوت ورزش های باستانی استاد بهرام غرقی به کوشش خشایار طیار و مهدی تفکر از پژوهشگران و هنرمندان فعال موسیقی و تئاتر .

- آلبوم آواز های زورخانه ای ذره مشتمل بر آواز های مرشد پیشکسوت ورزش های باستانی استاد بهرام غرقی به کوشش خشایار طیار و مهدی تفکر در بازار موسیقی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مجموعه صوتی تصویری ذره مشتمل بر یک فیلم مستند و یک آلبوم موسیقایی از آواز های زورخانه ای مرشد پیشکسوت ورزش های باستانی استاد بهرام غرقی به کوشش خشایار طیار و مهدی تفکر از پژوهشگران و هنرمندان فعال موسیقی و تئاتر کشورمان به همت مؤسسه شهر آفتاب توسط نشر و پخش جوان به صورت محدود منتشر شد.

طبق اعلام توزیع کنندگان، این مجموعه قرار بود طی ماه های گذشته به صورت سراسری پخش شود که به دلیل ماجرای شیوع ویروس کرونا پخش آن متوقف شد و قرار است بعد از آغاز خرید آثار موسیقایی توسط مؤسسات شهر کتاب به آن ها برای فروش و عرضه ارسال شود.

مرشد پیشکسوت بهرام غَرقی از جمله هنرمندانی است که در نوجوانی با فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای آشنا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار آواز های زورخانه ای در آلبوم موسیقی «ذره»

انتشار آواز های زورخانه ای در آلبوم موسیقی «ذره»