مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 06:102020-06-06فرهنگي

مستند «هشتادی ها» تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید الهی کارشناس سینما و رسانه، که از چندی پیش تهیه و تولید دو مستند بلند سینمایی را در تهران و استان گلستان آغاز کرده است، - مستند های هشتادی ها و پرنده ها درخت را فراموش نمی کنند به تهیه کنندگی سعید الهی ساخته می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سعید الهی کارشناس سینما و رسانه، که از چندی پیش تهیه و تولید دو مستند بلند سینمایی را در تهران و استان گلستان آغاز کرده است، با اعلام این خبر گفت: مستند هشتادی ها که با مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و توسط امیرحسین خلیل زاده از مستندسازان جوان کشورمان کارگردانی خواهد شد، در حال حاضر پژوهش خود را به اتمام رسانده و در مرحله نگارش است.

وی افزود: نویسندگی این مستند را منوچهر اکبرلو مدرس دانشگاه و کارشناس حوزه آموزش و پرورش بر عهده گرفته است و ان شاءالله ظرف روز های آتی تصویربرداری آن آغاز خواهد شد.

وی محوریت کلی این مستند را بررسی روحیات و ناگفته های متولدین دهه 80 و تمایزات آنان با نسل های پیشین در عصر دیجیتال عنوان کرد.

الهی در خصوص دیگر مستند خود اظهار داشت: از نیمه دوم سال گذشته با حمایت بنیاد فرهنگی روایت فتح، تولید مستند سینمایی دیگری به کارگردانی فرود عوض پور از فیلمسازان باسابقه کشور را آغاز کرده ایم که در حال حاضر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «هشتادی ها» تولید شد

مستند «هشتادی ها» تولید شد