موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - نعيمه نظام دوست - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - كميسيون اجتماعي - مستمري بگيران - جودوي قهرماني جهان - كلانشهر كرمانشاه - فيلم فصل فراموشي فريبا - صادق آملي لاريجاني - سامانه ضد تگرگ - فاز دوم هدفمندي يارانه ها - ديپلمه هاي نظري - قطعات كامپيوتر - سيدمجيد حسيني - شركت شهرك هاي صنعتي البرز - شادي مردم ايران - روسكومنادزور - سريعترين خودروها

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-06پزشكي

چگونه ترس از «کرونا» را کنترل کنیم؟


مردم برای مقابله با ترس و فوبیا باید از یک منبع خاص اطلاعات کرونا را دنبال کنند.

همچنین افراد باید به جای داشتن استرس که بدلیل تغییر یک موقعیت محیطی ایجاد می شود با شرایط خود را وفق دهند تا کمتر دچار اضطراب شوند.

- عاطفه قنبری روانپزشک در پاسخ به نگرانی مطرح شده مردم در سامانه 4030 ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و وزارت بهداشت مبنی بر چگونگی مراقبت از سلامت روانی افزود: معمولا افرادی که خانواده خود را به دلیل ویروس کرونا از دست می دهند بدلیل اینکه نمی توانند در دوران کرونا از پشتیبانی و همدردی فامیل و دوستان خود برخوردار باشند و روند سوگ طبیعی را طی کنند نسبت به دیگر افراد جامعه دچار سوگواری بیمار گونه می شوند.

وی با بیان اینکه بیماری سوگوار گونه مشکلات زیادی را برای افراد خانواده ایجاد می کند، اظهار داشت: مرگ یک عضو خانواده بر اثر کرونا به صورت غیر منتظره برای دیگر اعضای خانواده اتفاق می افتد و همین موضوع ترس و هراسی برای آنها ایجاد می کند.

این روانپزشک در ادامه تاکید کرد: بیشتر افراد حتی با وجود اینکه عضوی از خانواده خود را بدلیل کرونا از دست نداده اند اما دچار نوعی ترس و فوبیا از کرونا می شوند.

قنبری به نکته هایی که افراد جامعه باید در دوران کرونا مدنظر بگیرند اشاره کرد و گفت: افراد باید سعی کنند اطلاعات خود را واقع گریانه کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ترس از «کرونا» را کنترل کنیم؟

چگونه ترس از «کرونا» را کنترل کنیم؟