مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:552020-06-06اجتماعي

نظارت مستمر بر ترددهای پرشمار در شهرستان بروجن/ همکاری مردم قابل تقدیر است


فرماندار شهرستان بروجن با بیان اینکه این شهرستان از چهار سمت در معرض رفت وآمد خودروهای سنگین و سبک قرار دارد و به دلیل نبود کمربندی تمامی خوروها از داخل شهر عبور می کند، - مسعود ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با توجه به پرتردد بودن مسیرهای مواصلاتی همواره مجبوریم نظارت بر مبادی ورود و خروج را تشدید کنیم.

فرماندار شهرستان بروجن ادامه داد: این شهرستان از چهار سمت در معرض رفت وآمد خودروهای سنگین و سبک قرار دارد و به دلیل نبود کمربندی تمامی خوروها از داخل شهر عبور می کند و همین نظارت را سخت تر می کند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی تفرج گاه ها و پارک های این شهرستان تعطیل است و نظارت جدی در خصوص عدم اسکان مسافر در اطراف آن ها وجود دارد، همچنین تمامی مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی و تالاب ها بسته شده است.

ملکی با اشاره به همکاری مردم و مسؤولان در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کرونا گفت: داشتن فرهنگ بالای ساکنین این شهرستان و توجه و همکاریشان با دستگاه ها و رعایت نکات بهداشتی ابلاغ شده از سمت کادر بهداشت و درمان باعث شده شاهد وضعیت مطلوبی در این شهرستان باشیم در صورتی که با توجه به پرتردد بودن وسایل نقلیه در شهر می توانستیم وضعیت بدی را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت مستمر بر ترددهای پرشمار در شهرستان بروجن/ همکاری مردم قابل تقدیر است

نظارت مستمر بر ترددهای پرشمار در شهرستان بروجن/ همکاری مردم قابل تقدیر است