مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:452020-06-06اقتصادي

آخرین جزییات از نحوه نظارت بر قیمت محصولات لبنی در بازار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره افزایش قیمت محصولات یک شرکت تولیدکننده لبنیات اظهار کرد: - سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره نحوه نظارت بر قیمت محصولات لبنی در بازار توضیحاتی داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی درباره افزایش قیمت محصولات یک شرکت تولیدکننده لبنیات اظهار کرد: مجوز افزایش قیمت محصولات از جمله لبنیات باید از سوی سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صادر شود.

او با بیان اینکه این افزایش قیمت تخلف است، گفت: هر ساله از ابتدای سال شاهد افزایش قیمت تحمیلی برخی از محصولات از سوی کارخانجات هستیم.

رایگانی افزود: در این مواقع می طلبد متولیان امر در سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از ابتدای سال روند افزایش قیمت را به صورت قانونی به تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و مراجع رسیدگی اعلام کنند.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه آنچه که در حال حاضر شاهد هستیم این است که کارخانجات قیمت را بالا می برند و بعد از آن در مورد آن بحث و بررسی صورت می گیرد، ادامه داد: از نگاه ما این عمل گرانفروشی است و ما منتظر اعلام تخلف از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جزییات از نحوه نظارت بر قیمت محصولات لبنی در بازار

آخرین جزییات از نحوه نظارت بر قیمت محصولات لبنی در بازار