مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:402020-06-06فناوري

تعبیه اولین تب سنج در گوشی هوشمند


شرکت هواوی یک گوشی هوشمند جدید عرضه خواهد کرد که یک حسگر دماسنج مادون قرمز دارد و به کاربران اجازه می دهد تب خود و اطرافیان خود را بسنجند.

- شرکت هواوی یک گوشی هوشمند جدید عرضه خواهد کرد که یک حسگر دماسنج مادون قرمز دارد و به کاربران اجازه می دهد تب خود و اطرافیان خود را بسنجند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، گوشی های هوشمند واقعاً دستگاه های باورنکردنی و عجیبی هستند و روز به روز با پیشرفت های خود ما را شگفت زده می کنند.

آنها حاوی دستگاه ها و حسگرهای ریز و کوچکی از جمله GPS و ژیروسکوپ ریز هستند که قبلا فقط می توانستیم آنها را در رؤیای خود ببینیم.

اکنون هواوی با پیش بینی آنچه که بسیاری معتقدند در دنیای پسا کرونا لازم خواهد بود، سعی دارد حسگر دماسنج مادون قرمز را در گوشی های هوشمند به یک افزونه اصلی تبدیل کند.

این شرکت فاش کرد که گوشی جدیدش یعنی Honor Play 4 Pro با یک حسگر دماسنج مادون قرمز به بازار خواهد آمد.

حسگر دماسنج مادون قرمز این گوشی می تواند دمای سطح بدن افراد و سطوح را اندازه گیری کند و در دوربین عقب این گوشی تعبیه شده است.

با توجه به نگرانی های واقعی در مورد موج دوم شیوع کووید-19 به دلیل شکستن قرنطینه خانگی و شروع مجدد تقریبا همه مشاغل در سراسر جهان، این حسگر تب سنج جدید می تواند یکی از پرفروش ترین و مورد نیازترین دستگاهها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعبیه اولین تب سنج در گوشی هوشمند

تعبیه اولین تب سنج در گوشی هوشمند