مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:252020-06-06بين الملل

نیروهای دولت وفاق لیبی وارد بنی ولید در جنوب طرابلس شدند


نیروهای دولت وفاق ملی لیبی در میان استقبال مردمی وارد شهر بنی ولید شده و باقی مانده نیروهای وابسته به خلیفه حفتر را از شهر بیرون راندند، آمریکا نیز طرف های لیبیایی را به ازسرگیری مذاکرات با نظارت سازمان ملل تشویق کرد.

- نیروهای دولت وفاق لیبی وارد "بنی ولید" در جنوب طرابلس شدند نیروهای دولت وفاق ملی لیبی در میان استقبال مردمی وارد شهر بنی ولید شده و باقی مانده نیروهای وابسته به خلیفه حفتر را از شهر بیرون راندند، آمریکا نیز طرف های لیبیایی را به ازسرگیری مذاکرات با نظارت سازمان ملل تشویق کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، نیروهای دولت وفاق ملی لیبی روز جمعه در میان استقبال مردمی وارد شهر بنی ولید شده و باقی مانده نیروهای وابسته به خلیفه حفتر را که پس از آزادسازی شهر ترهونه از این شهر گریخته بودند، از بنی ولید بیرون راندند.

محمد قنونو، سخنگوی این نیروها در بیانیه منتشر شده از سوی مرکز اطلاع رسانی عملیات آتشفشان خشم اظهار کرد: نیروهای دلاور ما در میان استقبال ساکنان شهر بنی ولید وارد این شهر واقع در 180 کیلومتری جنوب شرق طرابلس شدند.

قنونو گفت: نیروهای ارتش باقی مانده نیروهای وابسته به حفتر را که از ترهونه (در 90 کیلومتری جنوب شرق طرابلس) گریخته بودند، در حالی که تلاش می کردند خود را در بنی ولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای دولت وفاق لیبی وارد بنی ولید در جنوب طرابلس شدند

نیروهای دولت وفاق لیبی وارد بنی ولید در جنوب طرابلس شدند