مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-06سياسي

طرح جامع شهر اراک در کمیسیون عالی معماری تجدیدنظر می شود


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: با موافقت وزیر مسکن و شهرسازی طرح جامع شهر اراک در کمیسیون عالی معماری و شهرسازی تجدید نظر می شود.

- علی اکبر کریمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: روز گذشته نشستی به منظور پیگیری مسائل و مشکلات استان مرکزی به ویژه شهرهای اراک، کمیجان و خنداب با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار و در آن حل مشکلات استان مورد تأکید قرار گرفت.

وی تصریح کرد: موضوع اجرایی شدن اتوبان ساوه به تفرش ـ آشتیان و فراهان و در ادامه شهر اراک از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح شد، این اتوبان با توجه به طرح تهیه شده، جایگزین مناسبی برای مسیر تهران از مسیر قم است که علاوه بر کوتاه کردن حدود 40 کیلومتر از مسیر، موجب خروج شهرهای تفرش، آشتیان و فراهان از بن بست شده و نقش مؤثری در توسعه استان دارد که وزیر راه و شهرسازی قول داد با مشاور طرح کارشناسی های لازم را شخصاً انجام داده و نهایی شدن طرح موضوع را دنبال کند.

وی افزود: بحث تعیین تکلیف طرح جامع شهر اراک نیز در این نشست مطرح شد، مراحل تهیه و تصویب این طرح بیش از 10 سال طول کشیده و هنوز هم به تصویب نهایی شورای عالی شهرسازی نرسیده است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: با توجه به اینکه در طرحی که در آخرین جلسه شورای عالی تصویب شد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع شهر اراک در کمیسیون عالی معماری تجدیدنظر می شود

طرح جامع شهر اراک در کمیسیون عالی معماری تجدیدنظر می شود