مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 05:052020-06-06اقتصادي

فردا، آب به غیزانیه و مشرحات می رسد


قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه از روز گذشته شست وشوی خط انتقال آب به غیزانیه آغاز شده است، گفت: از فردا آب به غیزانیه و مشرحات می رسد.

- ایسنا/خوزستان قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه از روز گذشته شست وشوی خط انتقال آب به غیزانیه آغاز شده است، گفت: از فردا آب به غیزانیه و مشرحات می رسد.

عادل حرباوی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه آبرسانی به غیزانیه اظهار کرد: کار احداث پروژه آبرسانی به غیزانیه اهواز از تصفیه خانه شهید الماسی شیبان تا ایستگاه تقویت فشار صفیره به اتمام رسیده و از روز گذشته (16 خرداد) شست وشوی این خط آغاز شده است.

وی افزود: در طول مسیر 25 کیلومتری این خط تاکنون با مورد خاصی که نیاز به تعمیر داشته باشد، مواجه نشده ایم و خط بدون هیچ مشکلی در حال شست وشو است.

قائم مقام شرکت آب و فاضلاب خوزستان تصریح کرد: در صورتی که خط پس از اتمام مراحل شست وشو بدون مشکل باشد، از فردا آب از ایستگاه صفیره به سمت غیزانیه پمپاژ خواهد شد و به مردم منطقه می رسد.

حرباوی عنوان کرد: امروز مراحل نهایی آزمایش و شست وشوی خط به اتمام می رسد و امیدواریم که در این مرحله با مشکل خاصی مواجه نشویم تا مردم غیزانیه زودتر از آنچه به آن ها وعده داده شده به آب برسند و نیاز آب شرب پایدار منطقه تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا، آب به غیزانیه و مشرحات می رسد

فردا، آب به غیزانیه و مشرحات می رسد