مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:152020-06-06اجتماعي

سواحل روستای گورچین قلعه ارومیه ساماندهی می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: سواحل روستای گورچین قلعه یکی از مناطق گردشگرپذیر دریاچه ارومیه ساماندهی می شود.

- جلیل جباری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به دلیل بهبود شرایط نسبی دریاچه ارومیه پیش بینی می شود تابستان امسال پذیرای گردشگران زیادی باشیم افزود: این اداره کل از سال گذشته تاکنون با صرف یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای ساماندهی آن و ایجاد امکانات زیرساختی و رفاهی اقدام کرده است.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد 30 باب سرویس بهداشتی و حمام متناسب با حفاظت محیط زیست، خریداری شده و برای نصب در ساحل دریاچه در اختیار بخشداری و دهیاری محل قرار گرفته تا برای گردشگران مورد استفاده قرار گیرد.

جباری اضافه کرد: تمامی تلاش خود را برای بهره گیری از ظرفیت های گردشگری دریاچه ارومیه به کار گرفته ایم، به طوری که جلسات متعدد برگزارشده در ستاد ساماندهی دریاچه ارومیه دستگاه های معین برای ارائه خدمات به گردشگران مشخص شده اند و این خدمات در 6 محور مهم ارائه خواهند شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مسیر دسترسی به ساحل نیز به طول 12 کیلومتر به صورت اساسی زیرسازی و آسفالت ریزی شده و کمپینگ گورچین قلعه نیز با نصب آلاچیق ها، دیوارکشی، سنگ فرش کردن محوطه، بازس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سواحل روستای گورچین قلعه ارومیه ساماندهی می شود

سواحل روستای گورچین قلعه ارومیه ساماندهی می شود