مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-06پزشكي

بحران دقایق پایانی کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به اینکه بیش از 100 روز از شیوع کرونا در کشور می گذرد، پرسنل بهداشت و درمان دچار فرسایش و خستگی شده اند اما همچنان همه تلاش خود را انجام می دهند.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: با توجه به اینکه بیش از 100 روز از شیوع کرونا در کشور می گذرد، پرسنل بهداشت و درمان دچار فرسایش و خستگی شده اند اما همچنان همه تلاش خود را انجام می دهند.

متاسفانه در لحظات آخر داریم دچار بحران می شویم ولی همه تمهیدات در صورت افزایش تعداد مبتلایان به کووید 19 در جنوب استان اندیشیده شده و همه بیمارستان ها در حالت آماده باش کامل هستند.

دکتر علی اصغر خیرخواه در گفت وگو با ایسنا، در خصوص علل افزایش شیوع کووید 19 در جنوب استان کرمان گفت: منطقه جنوب استان کرمان متاسفانه در وضعیت هشدار قرار دارد و علت عمده این مهم برداشته شدن محدودیت ها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم بوده است.

وی ادامه داد: مردم جنوب استان کرمان در 2 تا 3 ماه اول شیوع این ویروس به خوبی توصیه های بهداشتی را رعایت می کردند اما متاسفانه با رفع محدودیت ها از ابتدای اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور، مردم خطرکرونا را دیگر جدی نگرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران دقایق پایانی کرونا

بحران دقایق پایانی کرونا