مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 04:052020-06-06اجتماعي

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها


مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: ستاد مدیریت بحران تمامی شهرستان های اهر، کلیبر، خداآفرین، جلفا، هوراند و ورزقان در پیشگیری از آتش سوزی های احتمالی در جنگل ها آماده هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر هنربر دیشب در نشست بررسی آخرین اقدامات در مقابله با آفت پروانه دُم قهوه ای در جنگل های فندقلوی شهرستان اهر اظهار داشت: اگر استان هم جوار در کنترل آفت پروانه دُم قهوه ای کم کاری و این کم کاری باعث طغیان آفت شده را به مدیریت بحران استان ارجاع دهید تا پیگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه وضعیت طغیان آفت پروانه دُم قهوه ای در جنگل فندقلوی شهرستان اهر به مدیریت بحران استان، بحرانی اعلام نشده است، گفت: اگر طغیان آفت پروانه دُم قهوه ای در جنگل فندقلوی شهرستان اهر از سوی منابع طبیعی استان بحرانی اعلام شود ما هرگونه همکاری و پیگیری از مرکز را انجام می دهیم.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: اگر امروز با آرامش نفس می کشیم، همه اش به وجود منابع طبیعی و ذخایر خدادادی و ملی از جمله جنگل های اهر و ارسباران است و امیدوارم با همکاری و همراهی تمامی دستگاه های ذی ربط و مردم بتوانیم آفت پروانه دُم قهوه ای را از جنگل های ارسباران و فندقلوی اهر ریشه کن کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها

آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران برای پیشگیری از آتش سوزی جنگل ها