مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 03:552020-06-06اقتصادي

طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان آغاز شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: همزمان با سراسر کشور طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان نیز به اجرا در آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان، محمد دره وزمی اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل های صادره جدید و در راستای سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جلوگیری از سو استفاده کنندگان از بازار خودرو، همزمان با سراسر کشور، طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح ویژه نظارتی، حداکثر تلاش بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان بر مقابله با احتکار و گران فروشی خودرو متمرکز خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: برای دستیابی بهتر به اهداف این طرح ویژه نظارتی، از توان بازرسی اصناف و بازرسان افتخاری نیز بهره گیری خواهد شد.

دره وزمی یادآور شد: این طرح نظارتی در راستای اجرای عدالت و رسیدن حق به حقدار است و در این راستا با هیچ متخلفی مماشات نخواهد شد.

وی بیان کرد: به همین منظور بازرسی های هدفمند را بر فعالیت پارکینگ ها و مشاورین اتومبیل و سایر بخش های مرتبط متمرکز کرده ایم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را با شماره تلفن 124 در میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان آغاز شد

طرح مبارزه با احتکار خودرو در استان کردستان آغاز شد