مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:552020-06-05دانش

دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می کند


​دانشگاه شهید بهشتی بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از بین دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی ارشد برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، ​دانشگاه شهید بهشتی بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری از بین دانش آموختگان و دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی ارشد برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی 1400-1399 دانشجو می پذیرد.

براساس این گزارش، متقاضیان تحصیل بدون آزمون در دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی می توانند از امروز 17 خرداد تا فاصله زمانی 7 تیرماه نسبت به ثبت نام خود در سایت دانشگاه اقدام کنند.

گفتنی است، متقاضیان برای تحصیل در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی فرم تقاضای داوطلبان پذیرش بدون آزمون دوره دکتری سال 1400-1399 را به همراه گواهی تایید ارتباط مقالات علمی-پژوهشی و علمی-ترویجی با پایان نامه کارشناسی ارشد با ارائه تعهد نامه چاپ مقاله ، فرم رتبه مقطع کارشناسی و فرم رتبه مقطع کارشناسی ارشد را در بازده زمانی اعلام شده تکمیل کنند.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می کند

دانشگاه شهید بهشتی برای دوره دکتری دانشجو پذیرش می کند