مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 خرداد 1399 ساعت 02:452020-06-05پزشكي

امتحان نهایی پایه دوازدهم در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد


امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان گوهری راد صبح شنبه در گفتگوی خبری در خصوص برگزاری امتحانات نهایی پایه دوازدهم، اظهارکرد: امتحانات نهایی 13 هزار و 700 دانش آموز پایه دوازدهم استان از امروز (شنبه) آغاز شده و تا 16 تیر ادامه دارد.

 وی افزود: طبق هماهنگی با ستاد مقابله با کرونا، دانشگاه علوم پزشکی و شبکه های بهداشت شهرستان ها تمام حوزه ها پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند.

گوهری راد با بیان این که تمام حوزه ها گندزدایی و ضدعفونی شده است، ادامه داد: صندلی های امتحانی دانش آموزان با فاصله یک متر و 80 سانتی متری از یکدیگر چیده شده و به همین علت تعداد حوزه های امتحانی استان از 86 حوزه امتحانی به 137حوزه افزایش یافته است تا از تراکم دانش آموزان در حوزه های امتحان کاسته شود.

وی با تأکید بر این که همه دانش آموزان باید از ماسک و دستکش استفاده کنند، اضافه کرد: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ماسک و دستکش به اندازه کافی تهیه و در حوزه های امتحانی بین دانش آموزانی که ماسک و دستکش ندارند، توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان گفت: برای فاصله گذاری فیزیکی رشته های ریاضی و تجربی در یک روز و رشته انسانی، فنی و معارف در روز بعد امتحان خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحان نهایی پایه دوازدهم در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد

امتحان نهایی پایه دوازدهم در گلستان با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد