مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 17:552020-06-05حوادث

مهار 15 مورد آتش سوزی در ورامین طی 2 روز گذشته


رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین گفت: طی دو روز گذشته، 15 مورد آتش سوزی مزارع گندم و علف زارها در شهر و روستاهای ورامین توسط پرسنل آتش نشانی خاموش و مهار شده است.

- محسن پارسا امروز در گفت وگو و با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت : طی دو روز گذشته، 15 مورد آتش سوزی مزارع گندم و علف زارها در شهر و روستاهای ورامین توسط پرسنل آتش نشانی خاموش و مهار شده است.

وی افزود: در 10 سال گذشته این تعداد آتش سوزی در مزارع ورامین بی سابقه بوده است که خوشبختانه پرسنل آتش نشانی ورامین آمادگی لازم را داشتند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین در بیان علت این حوادث گفت: مدرکی از عمدی بودن آتش سوزی ها توسط کارشناسان آتش نشانی ورامین پیدا نشده است.

پارسا با درخواست از شهروندان جهت مراقبت بیشتر گفت: ممکن است حتی پرت کردن یک سیگار از خودروی در حال عبور به کنار جاده  موجب آتش سوزی شود.

وی از کلیه کشاورزان درخواست کرد که سریعاً نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند و مراقبت لازم را با کشیک شبانه روزی از مزارع انجام دهند.

رییس سازمان آتش نشانی شهرداری ورامین در پایان از نیروهای بسیج منطقه خیرآباد به جهت همکاری با آتش نشانی ورامین در این چند روز اخیر تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار 15 مورد آتش سوزی در ورامین طی 2 روز گذشته

مهار 15 مورد آتش سوزی در ورامین طی 2 روز گذشته