مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 17:252020-06-05سياسي

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت سوءاستفاده ترامپ از کتاب مقدس


مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت سوءاستفاده رییس جمهور آمریکا از انجیل، کتاب مقدس بیانیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرکز گفت وگوی ادیان و فرهنگ های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت سو استفاده رییس جمهور آمریکا از کتاب مقدس بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:  به نام خدا در جهان امروز که بشریت از لجام گسیختگی حاکم بر روابط اجتماعی و تبعیض و خشونت و اعمال سیاست های نژادپرستانه و دوری از قانونمداری در رنج است، بیش از هرزمانی نیاز به بهره گیری از تعالیم الهی احساس می شود.

انبیا الهی از ابراهیم و موسی و عیسی و محمد علیهم السلام و پیروان راستین ایشان تمام تلاش خود را برای بسط عدالت، و محبت، و برادری و برقراری صلح و امنیت پایدار و رستگاری انسان مبذول نموده اند،  با این حال شاهدیم که متاسفانه در هزاره سوم دور شدن از تعالیم الهی و یا دست آویز قرار دادن آنها برای مشروعیت بخشیدن به اعمال افراط گرایانه و نژادپرستانه و غیر انسانی، هرج و مرج را در جوامع بشری گسترش داده، و حقوق انسان ها را ضایع و بشریت را در برابر هم قرار داده است.

متاسفانه جهان امروز شاهد افراط گرای هایی بنام دین بوده، و از این راه گروه ها و حاکمان بدنبال مشروعیت بخشیدن به افعال غیر انسانی خویشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت سوءاستفاده ترامپ از کتاب مقدس

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در محکومیت سوءاستفاده ترامپ از کتاب مقدس