مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 16:252020-06-05اقتصادي

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا ابلاغ نشده است


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه کد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا از سوی سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران به بنادر و دریانوردی ابلاغ نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حمیدرضا آبایی عصر امروز در جریان بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کد منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا از سوی سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران به بنادر و دریانوردی ابلاغ نشده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه از سازمان گمرک جمهوری اسلامی ایران انتظار داریم ابلاغ کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا را پیگیری کند، گفت: سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بدون ابلاغ کد کمرگی امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه نحوه شکل گیری موج شکن ها در بندر آستارا طوری است که پس از هر لایروبی، شاهد ایجاد رسوب در کف دریا هستیم، تصریح کرد: با توجه به نحوه پهلوگیری کشتی های تجاری در بندر آستارا، این بندر نیاز مبرم به لایروبی دارد که این مهم را سازمان بنادر و دریانوردی عهده دار شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به برداشت 500 هزار مترمکعب مصالح از کف بندر شهرستان آستارا پس از هر لایروبی بیان کرد: با هماهنگی فرمانداری و دستگاه های اجرایی ذی ربط این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا ابلاغ نشده است

کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی آستارا ابلاغ نشده است