مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 خرداد 1399 ساعت 13:402020-06-05سياسي

برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در بلاروس


در این مراسم که شخصیت های شیعه بلاروس لبنان و بحرینی هم حضور داشتند، «شادورسکی» رییس دانشکده روابط بین الملل، «گیگین» رییس دانشکده فلسفه و علوم اجتماعی دانشگاه دولتی بلاروس و «محراب اف» از شیعیان بلاروس در سخنانی ابعاد مختلف شخصیت و افکار امام راحل .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیین گرامیداشت سی و یکمین سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور دانشجویان، ایرانیان مقیم و جمعی از اساتید، چهره های رسانه ای، شیعیان بلاروس و دیگر علاقه مندان به مکتب امام خمینی (ره) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه بخش رسانه ای سفارت ایران در بلاروس، سعید یاری ، سفیر کشورمان در سخنانی ضمن تسلیت و تعزیت سال روز رحلت حضرت امام (ره) به تبیین ابعاد شخصیت امام راحل و تاثیرات افکار ایشان پرداخت و تاکید کرد: بارزترین ویژگی شخصیتی امام راحل که ایشان را محبوب قلوب ایرانیان کرده است، صادق بودن با مردم و ساده زیستی بود.

سفیر ایران در بلاروس افزود: امام راحل عزت و استقلال را به ایرانی و ایران ارزانی کرد و احیای بیداری اسلامی، ظلم ستیزی و زنده نگه داشتن مساله فلسطین مرهون افکار بلند و آینده نگری امام راحل در حوزه سیاست خارجی است.

در ادامه این مراسم که شخصیت های شیعه بلاروس لبنان و بحرینی هم حضور داشتند، شادورسکی رییس دانشکده روابط بین الملل، گیگین رییس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در بلاروس

برگزاری آیین گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(س) در بلاروس